Wednesday 28 May 2014

Petrosains

Hari:Rabu
Tarikh: 28/5/2014
Tempat:Petrosains

Asalamlaium, tadi saya pergi lawatan ke petrosains kemudian saya menaiki bas selepas itu saya sampai ke KLCC  TOWER ,kemudian saya pergi ke eskalator dan sampai di petro sains selepas itu saya menaiki gondola beberapa minit saya sampai di tempat destinasi itu selepas itu saya tengok cacing ia sangat menakutkan selepas itu saya tengok hingus dan taik. taik itu ada banyak jenis ,selepas itu saya tengok muntah ,pacat dan lain -lain lagi,kemudian saya tengok kereta F1 cntik saya tengok injin kereta F1 selepas itu saya pergi ke plantaminyak saya tengok kegunaan plantaminyak, kemudian saya balik.

Apa  yang saya belajar:-

1.saya belajar tentang hingus.
2.saya belajar tentang muntah.
3.saya belajar tentang najis.

1. kalau tak banyak minum air ,bila kita buang air besar najis itu akan keras .
2.kalau kita bayak minum air ,bila kita buang besar najis kita akan lembut.

No comments:

Post a Comment