Friday 28 March 2014

uwais 2014

21 Mac 2014 (Jumaat)

Alza hilang
pagi tadi saya bangun tidur lepas tu saya mandi kemudian saya turun bawah saya tengok ada kunci alza kemudian saya ayah saya pangil cakap kereta alza hilang lepas tu ayah saya dah mandi dah lepas tu saya saya pergi sekolah mengunakan moto.

25 mac 2014 selasa

beli tiket..mkn dekat kedai makan athirah lepas tu saya pun oder air horliks ais kemudian saya dah dapat air saya lepas tu saya tungu makanan sampai tiba- tiba ada serangga datang tak tahu serangga.


26 Mac 2014 (Rabu)

Balik Terengganu
hai hari tu saya balik terengganu kemudian saya naik bas lepas tu bas itu berhenti dekat .

27 Mac 2014

Rumah ayah su
kemudian saya pergi rumah ayah su kemudian saya main game kereta .
malam rumah long
mala m tu saya pergi rumah ayah long saya saya makan nasi lemak .




28 Mac 2014

Pantai Teluk Ketapang
kemudian saya pergi pantai kemudian saya makan sotong celup tepung sedap.


29 Mac 2014 

No comments:

Post a Comment